Hej, vi er et af Sjællands største selvstændige revisionsfirmaer - og vi mangler dig!

Vi lægger stor vægt på at være konstruktive i vores samarbejde og har som lokalt forankret revisionsvirksomhed en uformel tilgang til vores kunder.
Se hvem vi er!Ledige stillinger

Addere Revisions succes er 100 % afhængige af vores medarbejdere.

Deres kompetencer, erfaring, faglige viden og evne til at omsætte dette til gavn for vores kunder. Derfor er medarbejderne virkelig vores vigtigste aktiv.

Ledige stillinger

Addere Revision søger Økonomikonsulent

Addere Revision søger Økonomikonsulent

Hos Addere Administration oplever vi fortsat stigende efterspørgsel efter vores ydelser og tilgangen af nye kunder og opgaver fortsætter. Vi er derfor på udkig efter en erfaren og kompetent økonomikonsulent, som vil være med på holdet og indgå i vores velfungerende team. Vi modtager derfor meget gerne din ansøgning.

 

Vi lægger til grund at du
  • er erfaren med og trives i rollen som økonomikonsulent, hvor du har selvstændigt ansvar for dine kunder og opgaver
  • er regnskabsuddannet
  • har en solid erfaring med bogholderi, lønadministration, klargøring af balance til revision, indberetning til myndigheder, lettere rapportering mv.
  • du har en digital tilgang til bogholderi, herunder f.eks. E-conomic, budget 123, Digiflow eller tilsvarende scanningsløsninger
  • kommunikerer i skrift og tale på engelsk
  • har solid erfaring med diverse bogføringssystemer, lønsystemer samt MS Office pakken
  • er fleksibel – både i forhold til kundernes behov og i forhold til varierende arbejdstider
  • kan lide en afvekslende og foranderlig hverdag med mange bolde i luften
  • er yderst bevidst om at levere den bedste kvalitet og service overfor kunderne

 

Vi tilbyder til gengæld
  • et alsidigt og udfordrende job med direkte kundekontakt og ansvar i en professionel organisation
  • et tæt og godt samarbejde/sparring med dine kollegaer, både i afdelingen og med dine kollegaer i revisionsafdelingen
  • gode faglige udviklingsmuligheder
  • fleksibel arbejdstid
  • evt. deltidsansættelse fra 25 timer pr. uge
  • en konkurrencedygtig løn, som matcher dine kompetencer og vores forventninger
Sådan ansøger du

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV pr. mail på job@addere.dk.

Addere Revision i Køge søger ny kollega med 3-5 års erfaring

Addere Revision søger en yngre, ambitiøs revisor, som enten er i gang med eller har afsluttet HD.

Den rette kandidat

Som person forventer vi, at du er udadvendt og smilende, har flair for tal og går op i god kundeservice – det gør vi nemlig.

 

Om os

Hos Addere får du en spændende og udfordrende hverdag med mange forskellige opgaver for både større og mindre kunder, hvor du enten vil blive en del af et revisionsteam eller blive selvstændig kundeansvarlig, med ansvar for skat og regnskab.

 

Vi har en meget flad organisation og sætter stor pris på samarbejde og fleksibilitet. Vi tilbyder derfor også en lønpakke som afspejler dette, herunder god løn og personalevilkår samt udviklingsmuligheder.

 

Sådan ansøger du

Vil du vide mere, så ring og få en uforpligtende snak med partner, Rasmus Dehn Larsen på telefon 4023 0073.

 

Din ansøgning sender du snarest pr. mail med relevante bilag til job@addere.dk

Søg stillingen!

Kollegaerne siger!

Hos Addere er vi 36 medarbejdere, og vi beskæftiger en lang række vidt forskellige mennesker.
Revision og erklæringer

Revision af årsrapporter og afgivelse af erklæringer er revisors hovedydelse.

Regnskab

Udarbejdelse af årsrapporter og regnskabsmæssig assistance er en af Addere Revisions kernekompetencer.

Skat

Addere Revision har fokus på at yde aktiv skatterådgivning, som sikrer virksomheden og ejeren en optimal skattemæssig situation.

Rådgivning

Addere Revision yder gerne både strategisk, ledelsesmæssig og konkret rådgivning på en lang række områder.